Friday, October 28, 2005

Mats Hård Light II

Hård har kommit ut.
- Vad passar inte bättre än ett citat av Mats här!

2005-10-27

avslöjad, igen
Nu har det tydligen hänt. Nån jävla amatör går ut och påstår att han är jag.

Lycka till.
*** Vilket liv har Den killen?

- Kanske bäst så? Det är svårt att ge substans åt förlorarperspektivet i all oändlighet – bra och komma till avslut här. Alla mål är faktiskt inte som Maradonas mål mot England i VM 86.
Kul och smart blogg annars, vi läsare får tacka för det!
- Du Mats, Elfsborg är ett så mycket roligare lag än Sundsvall. Finns ju rent av lirartraditioner och segrar där.
- Kanske köper jag boken – har faktiskt smygläst det mesta på Akademibokhandeln I Kista.
Jag menar Höstsäsong som inte fanns med på bloggen.
Verkar som om det var bättre spets på anfallsliret under vårsäsongen.
Copyright LarsThommy

2 Comments:

Blogger LarsThommy said...

Mats = Olle
Du la av som en mästare-precis i rätt ögonblick Hård. Så gör bara en vinnare.
Hälsningar från Kista

12:37 PM  
Blogger LarsThommy said...

Ser så här i efterhand att jag inte var fel ute - se citat min blogg 30 maj. http://kistalightnow.blogspot.com/2005/05/trotter-light-del-ii.html
- Den där Mats Hård förresten – tänk om han är en sorts gränsöverskridare egentligen och inte alls jobbar på någon tidningsredaktion utan kanske inom radio och TV. En undercovertyp som i lugn och ro postar sina bloggar. Med ett leende sneglar han över axeln in mot sportredaktionen innan bloggen skickas iväg och likt ett kirurgsnitt dyrkar upp motståndarförsvaret.

4:12 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home